Правила повернення та відшкодування
Згідно з законодавством України, харчові продукти належної якості не підлягають поверненню або обміну** (постанова Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 р.).

Проте, якщо Ви отримали товар, який не відповідає заявленим характеристикам (наприклад, неправильно сформоване замовлення), зверніться до нашої служби підтримки протягом 24 годин з моменту отримання замовлення.

– Повернення товару здійснюється протягом 14 днів з моменту отримання замовлення покупцем.
– Повернення можливе тільки при збереженні товару в первісному стані (зокрема упаковки, ярликів і аксесуарів).
– Повернення товарів, виготовлених на замовлення або таких, що мають індивідуальні характеристики, не здійснюється.

1. Повернення товару неналежної якості

Якщо ви отримали товар, який має:
– прострочений термін придатності;
– пошкоджену упаковку;
– ознаки псування (запах, смак, консистенція);
– інші дефекти, що унеможливлюють його споживання;

Ви маєте право на повернення або відшкодування.

Процедура повернення:

2. Повідомлення про проблему:
– Зателефонуйте нам або напишіть в месенджер протягом 24 годин після отримання товару.
– Додайте фото/відео дефекту, упаковки та товарного чека.

3. Перевірка звернення:
– Ми розглянемо вашу заявку протягом 1-3 робочих днів.
– Якщо підтвердиться, що товар неналежної якості, ми запропонуємо обмін або відшкодування коштів.

4. Повернення коштів:
– Повернення грошових коштів здійснюється на банківську картку, з якої було здійснено оплату, або на банківський рахунок покупця протягом 14 днів з моменту отримання повернутого товару.

5. Доставка повернень:
– Якщо товар був доставлений з дефектами з нашої вини, ми компенсуємо витрати на його повернення.
– Якщо проблема виникла з вини перевізника, рекомендуємо перевіряти посилку на місці отримання та фіксувати пошкодження.

6. Контактна інформація
Графік роботи: Пн-Пт 09:00 – 18:00, Сб: 10:00 – 14:00
Телефон: (096) 659-89-29, (095) 443-69-77