Вітаємо у Інтернет-магазині Lemesh! Ми прагнемо зробити процес замовлення, оплати та доставки максимально зручним і зрозумілим. Ось уся необхідна інформація:

  • Як зробити замовлення?
    Замовити товари у нашому магазині дуже легко, так само як у звичайному супермаркеті!

- Звичайне оформлення замовлення онлайн
Оберіть товари: Переглядайте наш каталог, як у звичайному супермаркеті. Використовуйте зручні фільтри, щоб швидко знайти потрібний об'єм, колір, смак або вагу товару. Додайте бажану кількість до «Кошика». Після завершення оформлення наш менеджер зв'яжеться з Вами телефоном для уточнення всіх деталей.

- Оформлення замовлення за допомогою менеджера
Ви також можете зробити замовлення, звернувшись до нас за телефонами: (096) 659-89-29, (095) 443-69-77, у Viber чаті, та Telegram.

Будь ласка, будьте готові повідомити точну назву товару, його код, необхідну кількість, а також ваші дані для оформлення: ПІБ, номер телефону та адресу.

  • Як сплатити замовлення на Lemesh.com.ua?
    Ми пропонуємо зручні способи оплати замовлень:

- На розрахунковий рахунок: Реквізити для оплати будуть надіслані вам після обробки замовлення менеджером.
- Накладений платіж (Нова Пошта): Можлива оплата при отриманні у відділенні Нової Пошти.
- На рахунок банку (Реквізити надсилаються додатково).

  • Як отримати замовлення?
    Після оформлення замовлення та уточнення всіх деталей з нашим менеджером, ви можете обрати один із варіантів отримання:

    - Доставка Новою Поштою: Ми відправляємо замовлення як до відділень, так і за адресою по всій Україні.
    - Безкоштовна кур'єрська доставка по Вінниці: Якщо сума вашого замовлення становить від 1500 грн, ми доставимо його кур'єром по Вінниці безкоштовно.

Що робити при отриманні замовлення на Новій Пошті?
Якщо Ви бажаєте вказати оціночну вартість меншу для заощадження Ваших коштів, тоді напишіть нам про це в коментарях.

Щоб уникнути непорозумінь, будь ласка, дотримуйтесь наступних рекомендацій при отриманні:

- Перевірте вагу: У відділенні є доступні ваги. Порівняйте вагу посилки з зазначеною у ТТН. Значні відхилення мають вас насторожити.
- Відкрийте посилку: Обов'язково відкрийте та огляньте вміст посилки прямо у відділенні.

- У разі пошкодження або нестачі товару: Негайно складіть Акт у присутності співробітника Нової Пошти.
Вкажіть в Акті лише пошкоджений або відсутній товар та його вартість.
Зазначте прізвище та номер телефону відправника (вказані у ТТН), а також свої дані за формою, яку надасть співробітник Нової Пошти.
Додавати до Акту інші документи не потрібно. Повідомте нас: Зв'яжіться з нами одразу після складання Акту. Ми підтвердимо вартість товару, коли Нова Пошта звернеться до нас.

Очікуйте рішення: Нова Пошта зазвичай розглядає скарги протягом тижня. Після цього ви зможете отримати страхову виплату у відділенні. Важливо: Пам'ятайте, що, залишивши відділення та підписавши накладну, ви підтверджуєте, що товар отримано у повному обсязі та належній якості. Претензії щодо доставки можуть бути подані виключно отримувачем і тільки у момент отримання товару. Невиконання цих простих кроків унеможливлює отримання гарантії застрахованої доставки.

  • Терміни обробки замовлення?
    Ми обробляємо всі замовлення з Пн-Пт з 9:00 до 18:00, Сб з 10:00 до 13:00.

    Якщо ваше замовлення термінове, будь ласка, зателефонуйте нам, щоб обговорити деталі. Зазвичай, замовлення, оформлені до 16:00, обробляються того ж дня. Замовлення, зроблені після 16:00, можуть бути оброблені наступного робочого дня.

  • Строки відправлення замовлень?
    1-3 дні
  • Чи є мінімальне замовлення?
    Так, мінімальна сума замовлення в нашому магазині становить 600 грн.

Самовивіз

Вінниця, вул. Грушевського 54

Доставка

У відділення Нова Пошта
(відправка накладеним платежем від 1000 грн)

Безкоштовна кур'єрська доставка у Вінниці
(При замовленні від 1500 грн)

Мінімальне замовлення
від 600 грн

Оплата

Готівкою / QR-кодом
На картку ПриватБанку
Онлайн на нашому сайті